loading...

Fizo Omar seloroh nak tambah anak tapi ditegur netizen - 'Kesian bini, tak sampai setahun dah hamil lagi'



Pelakon Fizo Omar, semalam memuat naik gambar dirinya bersama isterinya, Fazeera Nazri, yang sedang sarat mengandung anak kedua yang dijangka akan bersalin pada bila-bila masa. 


Dalam gambar itu, Fizo turut menyertakan gambar Fazeera pada raya tahun 2022 yang ketika itu sedang sarat mengandung anak pertama mereka, Wan Khaleeda.


"Raya tahun lepas tengah sarat mengandungg Khaleeda dan tahun ini pun tengah sarat. Dah masuk 37 minggu, kiranya bila-bila masa dari sekaranglah," katanya dalam kapsyen gambar tersebut. 


Fizo turut memanjatkan rasa bersyukur dikurniakan rezeki cahaya mata dan sudah tentu kehadiran ahli keluarga baharu itu mengembirakan anak sulungnya bersama bekas isteri pertama, Maryam, yang kini berusia enam tahun. 


Dalam pada itu, Fizo menghargai pengorbanan Fazeera yang sedang hamil namun masih mampu membahagikan masa untuk menjaga Khaleeda, meneruskan pengajian dan bekerja. 


"Really appreciate your sacrifice. You area amazing wife and mother. While tengah sarat mengandung, jaga baby Khaleeda, tengah belajar final year for your degree and kerja lagi at the same time," katanya. 


Di akhir kapsyen, Fizo sempat berseloroh untuk menambah seorang lagi anak. 


"Tahu depan raya bulan berapa ek? Nak timing siap-siap." 


Gurauan Fizo itu mengundang rasa kurang senang netizen dan memberi teguran serta meminta Fizo memberi ruang kepada isterinya berehat. 


"Setiap kali post dia mesti akan seloroh untuk produce anak lagi dan lagi. Sedangkan si isteri dah sarat dan busy dengan macam-macam. Seloroh pasal lain la pula Abe Joe. Kesian isteri, macam tak cakna kepenatan dan keadaan dia dua tahun berturut-turut melahirkan baby," komen Azrin Adam Khan. 


"Kalau betul sayang isteri, bagi rahim dia rehat sama. At least dua tahun je. Sekali pun ada bibik boleh tolong uruskan anak tapi dalaman isteri pun perlu dijaga terutamanya rahim dia. Nak bubuh hari-hari pun bubuh je, tapi bagi ada protection sama.. Kasihan pada isteri tu belajar lagi, beekrja lagi, nak jaga anak-anak lain. Nanti kurang kasih sayang mak nye," komen Zyana. 







Sumber: Instagram Fizo Omar

from The Reporter https://ift.tt/COyAvSg
via IFTTT

lagi info di : MALAYSIA TRENDING NOW

Post a Comment

0 Comments